Představte si, že jste na svých stránkách popsali to, co dokážete nabídnout, vzbudili pocit důvěry, zákazník je přesvědčený a natěšený. A… a nic.
Opravdu po něm chcete, aby scrolloval zpátky na lištu a hledal kolonku s kontaktem? Možná to udělá. Nebo taky ne a odloží to na příště, které nemusí nikdy přijít.
Proto je strategické použít – a ne jednou – tlačítko s CTA (call to action). Nasměrujte klienta, aby udělal, co oba potřebujete. Zavolal, napsal e-mail, vyplnil objednávkový formulář.
POZOR! Neradi zvedáte telefony nebo to vaše práce ani neumožňuje? Pak je dobré postavit kontakt tak, aby vám lidé psali. Jste naopak přesvědčivý typ, co ústně domluví i nemožné? Je jasné, jaká forma kontaktu povede k lepšímu výsledku.
Vyzkoušíme si to v praxi. Líbí se vám představa funkčního webu a tušíte, že by vám šikovná copywriterka dokázala pomoci?