Pokračujeme na téma, jak by mohl vypadat váš web. Úderný úvod už máte, protože znáte svou cílovku, víte, co potřebuje, a váš kopík s webařem s tím umí pracovat.
Zůstaneme u příkladu s bagristou z minulého článku. Takže, proč by si měl klient na terénní úpravy zahrady vybrat právě vás?
Říká se tomu USP – unique selling proposition, jednoduše přidaná hodnota, to, v čem jste lepší než konkurence. A nemusí nutně jít o tvrdá data (třeba že vykopáte díru do hloubky 4,23 metru). Přesvědčivý argument může být třeba to, že během prací hlídáte, abyste nepoškodili stromy na pozemku, nebo že máte a zajistíte kontakt na odvoz a deponaci zeminy.
Vzbudit důvěru umí také dobře umístěné reference. Nestyďte se zeptat svých zákazníků, co jim na vaší práci přišlo nejlepší a přineslo největší benefity. Možná se budete divit, jaké detaily promění celý kontext spolupráce. A pak ještě nezapomeňte hned pod reference přidat nepřehlédnutelné tlačítko s CTA.
Důvěryhodná by měla být i vaše tonalita, tedy způsob, jakým komunikujete, jazyk, kterým mluvíte. Ten by měl ladit s cílovou skupinou a také s vámi. Ale na to se podrobněji podíváme v dalším článku.